zondag 30 september 2007

Rondleiding door de boot...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hee Joost en Joyce !!!
Wat een mooie boot hebben jullie . Ook een mooi bed . ( toevallig niet met vering ) of wel ?
Komisch filmpje ( Jammer van dat slipje van Joyce dat nog op bed lag ) . Heb je het al ingestuurd een oscar ? P.s droge humor van me moeder . ( moest ik erbij zetten :P ) Met Hockey gaat het als team nog niet echt lekker want we hebben alles verloren . Maar we hebben wel een nieuwe assistent trainer en dat is de aanvoerder van eht argentijnse elftal :P ( pedro ibarra ) . Die traint ons nu dus ook . Met de rest van eht gezinnetje gaat het wel goed geloof ik :P . Ze missen je wel . ( och wat emotioneel ) Dat was het wel zo'n beetje . Laters Uwe neefje ( jasper )

Anoniem zei

Gaaf! Eindelijk een beeld van jullie ruime sloep. Als het niets meer wordt als je terug komt kan je altijd nog (boten)makelaar worden. Vooral de uitleg van de WC vond ik heel fijn, nooit geweten dat je daarop moet gaan zitten ;-) En ook fijn dat ik jullie intieme hobbykamer heb gezien, tsja daar moet je wel dichtbij elkaar liggen hé..
Kus,
ewa

Anoniem zei

Hey beste zeelui!

Leuk filmpje! Vooral het kookstel leek me interresant: als je nu vaart en je gaat omhoog/omlaag, gaat dat kookstel dan ook mee? Of werkt dat alleen hellen van links naar rechts? Anders heb je de tomatensoep door heel de kajuit heen... ;-)

Ik blijf jullie volgen!

Groet,
Mike (en Rachel natuurlijk...)